pondělí 26. října 2009

K zamyšlení 044/2009

O reklamě
Zaujal mě dnešní článek o našich aeroliniích. Kliknul jsem na odkaz. Dostal jsem se k článku. Po jeho přečtení, jehož výsledek nekomentuji, můj zrak spočinul na reklamě.

Nevím přesně jak se generují automatické reklamy k článkům na netu, ale když na konci článku je zmíňka o: ..." České aerolinie rusům nedáme."
A "automat na reklamu" vybere ze zásobníku reklamu "Hubení švábů, rusů. Likvidace obtížného hmyzu, Praha pisivky, čmelíci, stinky, ploštice." Vzniká nám spojení věru zvláštní.

Stejně tak mě vždy překvapí reklama na stránkách http://www.uschovna.cz/. Tento web je určený pro zasílání dat. Když mi příjde s potvrzením o doručení i reklamní sdělení o prostředku, který pomáhá při vaginálním výtoku. Doslova: "Trpíte výtoky?", nemohu se ubránit pocitu, že si se mnou internet zahrává.

Takže? Všímejte si těchto podivuhodných a úsměvných spojení klíčových slov a reklamy.

Žádné komentáře: