čtvrtek 18. září 2008

Foto dne 005/2008

Video-fotoseriál s muzikou

Dne 16/9/2008 na oslavě Šárek (jedna po a druhá před svatbou) se mi povedl prvosjezd roury vedoucí z přepadu náhonu vodní elektrárny (Mále mě to vcuclo, ale nevcuclo.) do řeky.

Nejprve bylo nutno loď nasoukat do roury vedoucí pod cestou (první část foto videa seriálu).

Pak jsem zařval: "Už jedu!"

Pak to šlo ráz na ráz.
Bílé peklo.
Hukot vodního živlu mě ohlušoval.
0,05 kubíků za vteřinu.
A na závěr drop!

(druhá část foto videa seriálu)

Takže? Čeká to na Vás kolegové-vodáci!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Vojtíku, na fotkách to vypadá, že si jel jak drak, ale v reálu to bylo asi takhle.... Šlo to ráz na dva. Ráz - šoupnul jsi se o pár centáků. Dvá - zase o kousek jsem se posunul s pomocí svých hýždových svalů a ladným pohybem svého těla. Vypadalo to spíš, jak když Ti došel benzín v autě a snažíš se ještě o kousek přiblížit k pumpě, znáte to? Ale jinak závěr byl fámozní, jak jsi se ponořil do té stříkající vody. No zkusíme to příště, až poteče více vody. Tak AHOOOJ. Zuzka