pátek 18. dubna 2008

Zápisník freeridera 005/2008

Cesta na Zlaté Návrší

Tak jsem se vydal na krátkou skialpovou tůru v úterý 15/4/08 odpoledne. Vyrazil jsem z Horních Míseček. V batohu lopatu, sondu a vyhledávač (ten by měl být správně na těle a zapnutý). Postupoval jsem po sjezdovce až na Medvědín. Sjezdovka byla upravená. Z konečné stanice sedačky jsem odbočil směr Vrbatova bouda.

Od vyhlídky se začalo zhoršovat počasí. Viditelnost na nějakých 50 m. Podle kůlů jsem poznal, že jsem na točně autobusu. Zastávku jsem našel kompletně pod sněhem. K mohyle (cíli dnešní výpravy) už je byl kousek. (viz foto) Pásy jsem sundal až nad parkovištěm. Zpátky jsem jel stejnou cestou. Viditelnost se zase o něco zhoršila.

Vítr foukal z východní strany. Lyže se pěkně rozjely. Bylo těžké udržet nějaký směr. Nikde nebylo nic vidět. Sjel jsem z hřebínku do Labáku. V tom okamžiku jsem si vzpomněl na odtrhy, které jsem minul při cestě nahoru.

Trošku jsem se vylelal. "Tak tady se nechci s ničím urvat", řekl jsem si sám pro sebe a snažil jsem se zase co nejrychleji dostat na hřeben.

Blbá smrt v malej horách ve všední den odpoledne. I tak by se to dalo nazvat.

Vcelku rychle jsem se dostal zpět a dorazil až na sjezdovku od Medvědína. Rolba tam dokončovala manchester. Celá sjezdovka jenom pro mě. Zapnul jsem si patky a spokojeně jsem do ní udělal zářez.

Freeride to byl mizernej, ale dobrodružství veliký!



Žádné komentáře: