sobota 19. dubna 2008

Montana 002/2008

Obálka
Černobílá fotografie. Proč ne? Zvláště pak , když je to fotografie takového esa, jakým Stefan Glowacz bezesporu je.
Úvodník
Tak čeká Monika se Stoupou miminko, nebo ne?
Sólo na Diamond
Článek, který má "koule". Nevím proč Steph Davis tolik přemýšlela o smrti. V každém případě se s tím popasovala po svém. A to hustě!
The Matrix Reloaded
Znám všechny zúčastněné. Nemohu být nezaujatý. Těmhle klukům prostě fandím.
Krokodýl a Milenci
Jelikož cesta Dlouhý kout je můj dávný sen, s chutí jsem si přečetl tento "tech tip" a pobral rady co a jak.
Horolezci - manažeři
K tomu mám pouze jedno. To kudrnaté dítě a nemluvně nejsem já. Jinak no comment.
Dobrodruh
Docela hodně informací a velký článek na to, že na něj měl Martin Krejsa pouhých 20 minut. Hezké fotky. Asi nejhezčí z čísla. Takové Montaně chybí.
Eiger
Ani SALEWA negarantuje dosažení vrcholu.
Reprezentace lezců (str. 59)
Pro mě je lezení venku lezením na skalách. Přírodní útvary? To mi nějak nejde "přes pusu".

Takže? I nadále se bude u nás doma číst Montana a Sluníčko.

Žádné komentáře: