pondělí 17. března 2008

K zamyšlení 012/2008

Blázni s cepíny

Vzpomněl jsem si na jednu příhodu z minulého roku. Jak silný je marketing a jak si děláme z lidí blázny. Volal mi do práce člověk, který si koupil od nás materiál a rád by si jej odepsal z daní. "Proč ne?", odvětil jsem.
"Jestli ho používáte pro práci, klidně si ho dejte, jak se říká, do účetnictví", pokračoval jsem.
Pán však klidně opáčil, že si nakoupil u nás, protože jsem chráněná dílna.
"Jaká chráněná dílna?", zarazil jsem se.
"Máte přece na svých stránkách, že jste blázni. Máte to tam. Jsem to četl. Doslova: Blázni s cepíny, tahačky, pádly a lyžemi.", nedal se odbýt.
Musel jsem milého pána přesvědčit, že naši zaměstnanci jsou horolezci, kteří rádi lezou po skalách a horách, jezdí vodu a lyžují.
Pána jsem tedy zklamal. Nejsme totiž chráněná dílna.

Takže? Pán tedy asi žije v přesvědčení, že ti blázni mu nedali potvrzení, že jsou blázni.


Žádné komentáře: