úterý 26. února 2008

Bouldering 003/2008

Role
Ráno se probudím. Jsem mužem v pyžamu. Jdu připravit snídani. Jsem hlavou rodiny a mužem v pyžamu. Zapnu rádio a stává se ze mne navíc ještě posluchač. Snídám. Jsem spotřebitel. Nasedám do auta a stávám se účastníkem dopravního provozu. Zapnu rádio. Cestuji s rodinou. Jsem účastníkem dopravního provozu, hlava rodiny a posluchač. Jedeme bouldrovat. Parkuji na placeném parkovišti. Jsem zákazník.

Házím bouldermatku na záda a rázem se ze mne stává nosič, hlava rodiny a bouldrista. Na šutrech kromě lezce / bouldristy přebírám funkci čističe a spottera. Rodina se nudí a musím přidat i roli baviče a kulturního referenta. Opouštíme sektor. Jsem pouze čistič. Čistím místa od maglajzu a sbírám zbytky tejpu a nedopalky. Čistič se trošku překrývá s bufeťákem. Jedeme domů. Skvělý den. Jsem spokojený.

Opět jsem účastník dopravního provozu, hlava rodiny a posluchač. Manželka do mě hučí, že už na takový výlet se mnou nikdy nepojede.

Takže jsem nakonec účastník dopravního provozu, hlava rodiny, posluchač, bouldrista a blbec.

Žádné komentáře: