pondělí 25. února 2008

Bouldering 002/2008

Modřín / Neděle 24. 2. 2008
Někde jsem napsal, že bouldering je bezva zábava. Všude se práší. Skáče se okolo šutrů, atd. Všude je spousta lidí. Spousta lidí byla v neděli na Modříně. Dopoledne jsme byli s Hlínou ještě sami. Dva gorilí samci ztraceni v džungli. Pak si něco udělal s nohou a musel do nemocnice. Po návratu už bylo plno. Vstoupil jsem na Václavák. Pozitivní bylo, že bylo co fotit, že mě borci vytlačili očima a výkřiky bouldrem ve kterém jsem se dopoledne ani nehnul. Byl to Dream. V Lepidle jsem spadnul v posledním kroku... Co bylo horší, že lidé utíkali před lidima a vyhledávali jiné sektory. Půda okolo bouldrů mě přišla za jeden den docela přerytá. A bílé fleky? Byly větší...

Bouldering je super zábava. Jak dlouho ještě?


Žádné komentáře: