pátek 26. září 2008

Zápisník trail runnera 015/2008

"Dlouhý běh"


Tak dneska jsem si trošku přivstal a odvedl dcerku do školy dřív. Zastavil jem pod fabrikou u Jizery.
Bylo chladno, ale vypadalo to na krásný den. Měl jsem na sobě dlouhý tričko, windstopperovou vestu, rukavice, čepici a dlouhý elasťáky. Tu vestu jsem později nechal u Nístějky pod smrčkem - teklo ze mě jako z vola.

Začátek klasicky po silnici po proudu Jizery na Poniklou.
Přes můstek a do kopce.
Dneska jsem opět vyzkoušel běžet s MP3 přehrávačem a zase jsem se přesvědčil, že mi to nevyhovuje.
Z Přívlaky jsem seběhnul k Farskému potoku, který se vlévá do Jizery.
Pak jsem pokračoval do kopce na Nístějku (zřícenina hradu) a dneska jsem to natáhnul až na Dykovu skálu (624 m.n.m). Tato skála prý bývala oblíbeným místem dekadentního českého básníka Viktora Dyka při pobytech ve Vysokém nad Jizerou.
Tam jsem to otočil a mazal zpátky. (Do Vysokého na náměstí by to mělo být po žluté značce ještě 2,5 km)

Dneska jsem to poprvé přetáhnul hodinu. A to rovnou o celých 10 min!

Takže? Bolí mě nohy.

Žádné komentáře: