pondělí 22. září 2008

Zápisník trail runnera 011/2008

Novinka

Koupil jsem si druhé boty. V sobotu jsem navštívil obchod v centru Jičína a měli tam akci.

Boty Vám prostě sednou a nebo je mají v akci. :)

A to je i můj případ. Zlevnili GT Wings od Salomonu o více než tisíc korun a takovému nátlaku jsem neodolal. S jediným rozdílem, že mě sednou a byly ještě za dobrou cenu.

"Krásný, co?" A nemusí se zavazovat tkaničky!

Test

21. září v neděli odpoledne jsem je šel otestovat. A JE TO ROZDÍL!

Myslel sem si, že to bude jiné, ale vůbec jsem nepředpokládal, že to bude o tolik lepší. Měl jsem z nich dobrý pocit. To vše společně s faktem, že se vám boty líbí Vám přidává sebevědomí. Stejně tak jako nové a lepší lyže, silnější motorka nebo nová loď. V neděli jsem se snažil vydržet běžet alespoň tak dlouho, tak jak se běhá na Žalý. Nakonec z toho bylo zase obligátních 50 minut.

Takže? V takových botách bych to už mohl zvládnout, ne?

Žádné komentáře: