pondělí 22. září 2008

Zápisník trail runnera 010/2008

Běh na Žalý

V sobotu 20. září se běžel v Jilemnici klasický závod na Žalý. Je to přesně 10 km a převýšení je více než půl kilometrů. Startuje se z jilemnického náměstí. Běží se do Žlábku. Nad Valteřice a dále na Křížovky. Od tam už je to jenom „kousek“ na Žalý.

Když jsem funěl ve čtvrtek od Nístějky směrem na Přívlaku, tak jsem s myšlenkou běžet tento závod koketoval. Po telefonu se ženou jsem ještě trošku za něj loboval. Nakonec jsem se však rozhodli oslavit dceřiny narozeniny celodenním výletem.

Tu sobotu jsem byl běhat ráno před snídaní. Asi 40 minut jsem pobíhal po lese na Hraběnce. Pak jsme se nasnídali, nachystali jsme věci na plavání a odjeli do Jičína.

Vrátili jsem se do Jilemnice docela brzy. Ještě jsem na náměstí stihli nějaké běhavce a vyhlášení výsledků.

Koukal jsem na výsledkovou listinu s otevřenou pusou.
Nejlepší čas byl 40 minut!
Vůbec největší překvapení pro mě však byla kategorie ročník 1938 a starší.
Borec měl čas 1 hodina a 7 minut!
To neujedu ani na kole!

Takže? Asi dobře, že jsem neběžel. Dostat na frak od 70 letého borce bych asi psychicky neunesl.

Žádné komentáře: