sobota 23. července 2011

Událost Norsko


V pátek dopoledne jsem měl zmeškaný hovor od Runeho, kamaráda z Norska. Volal jsem zpátky, ale nedovolal jsem se.
Poslal jsem SMS.
"Did you call me?", napsal jsem.
Za chvíli přišla odpověd: "Sorry, I gave you a call from my pocket,...

Jaká je to náhoda, že mi někdo zavolá takhle náhodou, z Norska po letech zrovna, když se za chvíli dozvím co hrozného se stalo na ostrově Utoya a v hlavním městě.
S Runem jsem se potkali před týdnem na veletrhu v Německu.

Co dodat?
Upřímnou soustrast všem. Rodičům a kamarádům obětí.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

určitě soustrast... ale třeba Somálsko mi přejde neporovnatelné...
http://zpravy.idnes.cz/smlouvani-se-staresiny-i-radikaly-tak-vypada-pomoc-hladovym-v-somalsku-1n0-/zahranicni.aspx?c=A110722_174427_zahranicni_ipl

Arny

Svět podle Watta řekl(a)...

Souhlasím. Tohle mě prostě v pátek koplo do koulí. Ještě navíc ten telefon omylem přímo z Norska. Každej rok zapaluju svíčku 11. září. Tehdy se nám měla narodit každým dnem dcera. Měl jsem strach. A v pátek zase. Původně se mluvilo o nějaké teroristické skupině ... v dnešní době neštěstí v přímém přenosu nás více zasáhne sražená kočka na silnici, vypadnuté mládě z hnízda než hladomor v Somálsku, masakry v Siera Leone, atd. Často země, které by mohly pomoci vše přehlížejí protože tam není ropa nebo tam dodávají zbraně. Takže? Myslím, že bude stačit když budu dál podporovat jednoho kluka v programu Adopce na dálku ,koupím si zase pohlednici UNICEF, konto Bariéry a sem tam pošlu DMSku. Díky za příspěvek.