úterý 27. dubna 2010

Climb.ing 047/2010


O víkendu jsme byli s kolegou Honzou Zámkem služebně v Itálii v Bolzanu a našli jsme si i chvíli času na lezení nedaleko hradu JUVEL, kde prý bydlí Messner.
Přesto, že se jedná o Itálii, všude se mluví německy.

Jabloně už krásně kvetly (A v sadu už jezdil traktůrek a něco na stromy stříkal. Cítil jsem povědomou vůni. Nemohl jsem si dlouho vzpomenout. Nakonec jsem na to přišel. Byl to Kuprikol. Děda s ním stříkal vinohrad. Chodil se stříkačkou na zádech. Jednou rukou tahal pumpu a druhou držel hadici s pistolí a ošetřoval mladý vinohrad. Vzpomínal jsem.) a na kopcích ještě ležel sníh.
Do Arca cca 1 hod. jízdy. Na Ortler i na Ötztal či do Dolomit coby kamenem dohodil a zbytek došel na skialpech.
Z Bolzana nádherný výhled na hory. Lidé tam běhají a hodně jezdí na kole. Bolzano se mi moc moc líbilo.

Fotečky z Italské víkendovky na Rajčeti:
http://singingrock.rajce.idnes.cz/Boulderingove_zavody_Jizniho_Tyrolska,_Bolzano,_2010/

Žádné komentáře: