úterý 5. května 2009

Climb.ing 030/2009


Další akce, která přímo s lezením nesouvisí. Včera jsem byl fotit "pavouky" na vodojemu nedaleko Kolína.

Poprvé jsem rozluštit tajemství vodojemu. Takový tý koule na tyčce. Kolegyním v práci jsme trvdili, že se musí proplavat skrz vodu. Projít komorou. Vydržet 1 minutu na nádech ...

Pravda je taková, že noha je dutá a vede jí žebřík. Stejně tak se prolézá vodojemem. Do prostoru s vodou vede zase žebřík dolů.

Dlouho jsem nedělal výškovky. Foukal vítr a pršelo. Visel jsem na anteně. Nohy mi klouzaly. Lana šla přes plechy. Prostě jsem se necítil dobře. Netajím se s tímto pocitem. Kdo dlouho nedělal z lana, může mít podobné pocity.

Jednu fotografii přikládám, aby jste viděli jak to asi vypadá.

Takže? Konečně už víte, kudy koulí.

Žádné komentáře: