čtvrtek 5. března 2009

Zápisník trail runnera 027/2009

Letošní druhé běhání.

První jsem uskutečnil na veletrhu v Mnichově. Jedno odpoledne jsem šel místo večeře běhat. Trošku sem si to natáhnul a klusal jsem poctivě hodinu a půl.

Pak mě skolila chřipka. Po veletržních halách jsem se motal s rudýma očima. Házel do sebe Paralen a Coldrex. Držel půst...Cesta domů byla utrpení.

Dneska jsem vyběnul na svůj klasický okruh. Od fabriky do Poniklé, jez, přes koleje doprava a do kopce. Mezi chalupy do lesa a prďákem dolů až k Jizeře.

Hned první metry mě trápily záda. U jezu to odeznělo. Měl jsem už lepší dny. Běžel jsem pomalu, ale nezastavil jsem.

Normálně jsem už to běžel za 23 minut. Dneska to bylo 27.

Já myslím, že se do toho pomalu dostanu a v hlavě se mi rodí krásná trasa na velký trail. Trail s velkým T.

Takže? Sledujte blog a brzy se dozvíte.

Žádné komentáře: