pondělí 10. listopadu 2008

Climb.ing 023/2008

Přišel mi email od Oťáka Srovnala, který mi udělal velkou radost. A rád se s vámi o něj podělím.

Ahoj pánové,
17.10. večer jsme dolezli na Capa a spali jsme nahoře. Myslel jsem na vás, že vám to taky nějak tak vyšlo. Dělal jsem jističe Magnuskovi a vylezli jsme si Freeridera. Moc jsem mu s tím nepomohl, protože v těch spárách je dost dobrej a nemělo cenu ho nějak omezovat.

S větší radostí si do deníčku napíšu Astromana, protože toho jsem vlastně vytáhl. Až na Harding Slot čistě v onsightu. V údolí jsme lezli asi 3 týdny a na zbytek jsme se přesunuli do Indian Creek. Těším se až vás zase někde uvidím.

Vojto, pozdrav Honzu Říhu a vyřiď mu, že na Capovi jsem to tričko měl na sobě. Nevím proč, ale když mám to tričko, tak vám třem říkám andělíčci Dlouhej, Širokej a Bystrozrakej (ten Širokej jseš jako ty, ale ne přes pas, nýbrž v ramenou:)) Oťák

Takže? Není to paráda?

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

jó, to asi zahřeje ") ... i když na tom logu to vypadá, že nedostatky s očima (panenkama:) má jen pan Dlouhej a Širokej :-D Asi spodina lebeční, ne? arno