pondělí 18. srpna 2008

Zápisník trail runnera 001/2008

Tak jsem Vám v zimě napsal popis mé běžecké tratě v okolí fabriky, kde pracuji.

Článek zde

Minulý týden jsem ji běžel znovu. Na vlas stejně. Jediná změna byla, že jsem ji neběžel sám. Přidal se ke mně "stájový kolega" rozuměj kolega z práce.

Běželi jsme to 25 minut. Kolik to byla naposled nevím.

V tom posledním článku (viz odkaz výše) jsem rozepisoval některé úseky podrobněji a některým jsem dával jména. Některá se změnila nebo by se mohla změnit. Tak například první úsek "uražené patníky" už nejsou uražené. Někdo je opravil. Úsek "mrtvého muže" se nekonal! Protož jsem celou cestu běžel a nepřešel jsem do chůze. Část cesty, ketrou jsem tenkrát pojmenoval "2D mlok" už nemůžu přesně identifikovat. Starý už tam není a žádný nový nepřibyl.

Jinak vše zůstává při starém. Není to vůbec zadarmo.

Žádné komentáře: