neděle 17. srpna 2008

Montana 004/2008

Titulka
Fotografie na titulce mi přijde slabší a to i přesto, že mám rád písek a lezení na něm.
Druhá strana obálky
Máš všechno? Je to reklama na vlastní časopis uvnitř časopisu? Nebo je to upozornění na fakt, že Montana má i vlastní webové stránky? Na nich by se dle mého mělo zapracovat jelikož skýtají větší potenciál než v současnosti vykazují.
Otázky
Helenka mě příjemně překvapila.
Labák
Tak to byl článek, který mě opět chytnul za koule. Některé odstavce mi šly přímo od srdce. Zvláště ta o štěstí a o vlastním světě. A taky ten odstavec o pravidlech: „Z žádné hry se nelze radovat, pokud nebude mít pravidla“, konec citátu.
Kristýna Ondrová
Konečně baba!
El Chorro
Slovenští chalani vaří brynzové halušky a zapíjejí je žinčicou sladkou, kyselou…
Patxi
„!A muerte!“ Podporuje ho kromě hromady sponzorů i baskitská vláda. Věděli jste to?
Radek Fáborský
Milonovej kluk. To vím jen já a jeho žena. (By mohla vyprávět.)
The Mountain Academy
Proč jsem se o ní nedozvěděl dřív?
Ádr
Super! Asi proto, že jsem tu krásnou hranu na Ramsese lezl taky.
Dědek
Opět nezklamal. Co číslo, to unikát.

HOWK!

Žádné komentáře: