úterý 19. února 2008

K zamyšlení 001/2008

Trénink sportovního lezce
Po novém roce jsem nastavil tréninkový režim na maximum. Volume doprava. Asi něco pořádného vylezu. Přečetl jsem si „Trénink sportovního lezce“. Dělám pyramidu, kruháče, chodím na masáže. Vedu si deník. Myslím si, že ani stravu nepodceňuji. Věda už je daleko a já se rozhodnul toho maximálně využít. Dneska už existují geneticky modifikované potraviny. A proto jím sojové produkty. Je to nejvíce a nejdéle geneticky upravovaná plodina.
Vařím, pařím, zapékám a klíčím sojové boby. Do skal beru zásadně jenom sojovou tyčku. Sója díky péči vědců odolává plísním, přestojí mrazy a vedra, sucho i vlhko, inertní vůči škůdcům. Takováto sója roste neobyčejně rychle. Tuhý kořínek. Maximální výnosy. Radost farmářů. Takže na rozdíl od odpůrců GM potravin doufám, že tohle všechno mi naopak pomůže a já vylezu na jaře lehce a snadno „Rotující kedluben“.

Není sója náhodou jednoletá bylina?

originální kresby a texty: časopis MONTANA

Žádné komentáře: