sobota 1. listopadu 2008

Montana 005/2008

Obálka
Pro mě trochu zklamání.
Strana číslo 2
Úvodník mě neoslovil. Prostě mě minul.
Co ti vrtá hlavou?
Tak Helena v tomto čísle vede na plné čáře. Je naprosto nejlepší.
Nejtěžší výstupy ve Vysokých Tatrách
Solidní fotografie. Kdyby ještě byly nákresy nebo celkový pohled na stěnu = super.
Eiger Norwand
Velkej zážitek. Článek "normálních smrtelníků" a jejich velké dobrodružství. Tak nějak bych to asi lezl já.
Kapura
Pro mě osobně zmatečný článek. Tak to tedy vylezli nebo ne? (To neznamená, že Honza s Márou nejsou bouráci.)
Tomáš Mrázek
Dodneška nemůžu Tomášovi zapomenout tu vytesanou cestu na Stránské skála před mnoha lety. Tenkrát mi taky slíbil, že ji zacementuje. Udělal to?
Labské pískovce
Špica. Prostě písek.
Huascaran
Nečetl jsem.
Maja Vidmar
Ten, kdo neleze srdcem, pro maju není opravdový lezec.
Souhlasím.
Krávy ...
Asi tam zajedu.
Salewa
Proč já si tenrát nic nekoupil od Salewy?
Krasavice a Marína
Víc takových!
A jdi
82 x 4000. Hustý!
End of Silence. Pěkná práce.
Olina
Jako vždycky. Perfektní!

Takže? Jsem se zase někde našel.

Žádné komentáře: