neděle 2. listopadu 2008

Zápisník trail runnera 022/2008

Dneska jsme původně měli běžet s Radimem z Jilemnice (náměstí) na Žalý.

Během soboty jsem plány trošku změnili.

Šli jsme dopoledne lézt na Hnědé skály. Bylo krásně.
Po lezení jsme vyrazili z parkoviště ve Strážném směrem na Luční boudu.

Povedlo se mi to (Radima nepočítám, protože by to zaběhnul minimálně 1x rychleji.) vytrápit za hodinu a půl. Nad Hříběcíma boudama to bylo opravdu vražedné stoupání. Na hranici vůle a ztráty vědomí jsem se nazastavil a běžel jsem až na tu Luční boudu.

Na Luční jsme potkali svědka, že jsem tam opravdu dneska byli. U stolu seděl Háček. Proč tam byl a co dělal Vám neřeknu, ale byl tam.

Dali jsme si hrbatku. Trošku jsem oschli a vydali se na zpáteční cestu. Byla mlha až na Výrovku. Od Výrovky začala tma.

Takže? Myslím si, že to byl docela dobrej den.

Žádné komentáře: