čtvrtek 6. listopadu 2008

K zamyšlení 031/2008

Úspěšné firmy a recepty na štěstí

Přišel mi katalog jednoho knižního vydavatelství. Téměř 80 stránek plný titulů, které vám radí jak vést obchodní týmy, jak provádět marketingové výzkumy, Marketing management od gurua marketingu Philipa Kotlera, vedení firmy snadno a rychle a jak získat nové zákazníky,...

Jsou všechny úspěšné firmy ty, které jejich vedení četlo tyto knihy? Zajímalo by mě, jak by vedli firmu Kotler s Kellerem? Není zrovna 12. vydání jejich knihy tím nejlepším obchodem?
Odděluje čtení těchto knih úspěšné firmy od těch neúspěšných?

Napadlo mě přirovnání s literárním kritikem. Sám, který neumí psát (nebo prostě nepíše), píše recenze na knížky jiných.
A naopak autoři knih s recepty na štěstí a harmonický život. Jsou štastní?

Takže? Čmelák by teoreticky neměl vůbec létat.
A létá.
To protože to asi neví!

Žádné komentáře: