čtvrtek 11. září 2008

Zápisník trail runnera 008/2008

Kolo a klika


Připravuju se na svůj velký den. Kromě běhání jezdím do práce na kole, jak to jde.
Včera jsem jel na bejkovi z práce. V půlce cesty jsem si všimnul, že mám uvolněnou kliku. Říkal jsem si, že to musím už dorazit domů.
Klika to však nyvydžela v jednom stoupání mi visela na SPDčku. Našel jsem šroub a pokračoval dál o jedné noze. Naštěstí jsem však měl "kliku" a byl jsem už jenom kousek od Intersportu, kde jsem kliku dotáhnul.
Hned jak jsem zkusil šlapat jenom jednou nohou jsem si vzpomněl na naše cyklisty na paraolympiádě v Číně. A vůbec na všechny hendikepované sportovce. Alespoň ten malý kousek cesty jsem si nedobrovolně mohl vyzkoušet jaké to asi je.
Vím, že to nikdy nemůžu pochopit a ani si nedělám ambice, že jsem na to kápnul.
Bylo to pouze malé zamyšlení a zkouška.

Takže? Hurá na HANDICAMP II na konci září!

Žádné komentáře: