neděle 2. března 2008

Montana 001/2008

Voie Petit
Pěkný článek, který však měly okořenit nějaké pěkné fotografie profesionálního fotografa.
Island 2007
Tak tam bych asi jel. Nevím co bych asi tak vylezl. Island by mohl být krásný výlet. Třeba bych vylezl „Zoe Harisdottir“. Ten příběh zrození jednoho života a vyhasnutí ve stejný okamžik druhého – otce a dcery, kteří neměli šanci se setkat, mě stále dojímá.
Adam Ondra sezona 2007
Jsem někde slyšel, že Schumacherova neotřesitelná pozice ve světě formule 1 dělala vrásky televizním společnostem a sponzorům. Už to byla prý nuda. Zase vyhraje Šumi.
Horolezci – manažeři
Pavel Kryze je prostě borec NO COMMENT.
Ivan Fiala Portrét
Článek jako břitva! Dle mého asi to nejlepší z tohoto čísla (01/2008). Z jeho vyprávění mě asi nejvíce zaujala část věnovaná cestě v jihozápadní stěně Mt. Everestu 1988. Byli to chlapci z Everestu, kteří provedli asi ten nejvážnější horolezecký podnik v dějinách alpinismu. „ Už jen to, že jsme si dali takovou velkou myšlenku, to nás činí velkými … Hlavně se mi vraťte!“
Vylezli SW FACE HARDWAY. Navrátili se. Ivan Fiala o nich mluvil jako o vlastních dětech.
Na Jastrabku ve Vysokých Tatrách vede cesta na památku „Chlapcom z Everestu 88". Tu cestu jsem lezl. Krásná cesta.
Zopakuje někdy někdo jejich výkon? Jsou tady někde takoví horolezci? Kdo ví?
A pak už jen, že vybraní abonenti dostanou čepici.

Takže? Nechte na hlavě!

Žádné komentáře: