úterý 18. listopadu 2008

K zamyšlení 032/2008

Mám Vám takovou prazvláštní sbírku.
Sbírám slova.
A né ledajaká.
Mám malou sbírku slov - dvojic, která jsou stejná (kromě čárek, i, y a dělení slov) a dávají dohromady smysl. Prostě se doplňují. Jsou to malá dílka. Něco jako nekratší básničky na světě.
Některá jsem vymyslel. Některé mi řekli přátelé. A ty poslední mi poslala moje máma.

Tak tady jsou k "ochutnání":

vepři ve při
s plynem splynem
vlahá vláha
sjedem s jedem
propást propast
kmáni k mání
nech ty nehty
zmatky z matky
spárou s párou
nervi nervy

Takže? Napadají vás další?

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

slíže z lyže (může být?) :)

Anonymní řekl(a)...

zahrady za hrady arno

Anonymní řekl(a)...

Víří výři.

Anonymní řekl(a)...

ad 1) lepší asi bude líže lyže :)

Anonymní řekl(a)...

drahou dráhou

Anonymní řekl(a)...

za hlasem zahlasem

Anonymní řekl(a)...

Ahoj chlape,
měl bych jeden skvost do Tvé sbírky. Je to dlouhý příběh o životě, o lásce k mé ženě, o pocitech a vůbec o všem. Vešlo se to tam.
Tak tedy na:
Má Móňa má móňa.

S3houn

Anonymní řekl(a)...

hlavně hlavně
a
hodně hodně

ahoj jitka

Anonymní řekl(a)...

noha noha
líní líni
masa masa
já sám jásám

ahoj jitka

Anonymní řekl(a)...

Květiny květiny
ženu ženu
léta létá
za platy záplaty
zacpi zácpy
kraje kraje
dá mu dámu

ahoj jitka